duminică, 3 mai 2009

Duminica medievala

Azi am fost la castelul din Ronneburg, unde a avut loc un "targ medieval". Foarte frumos, multi oameni erau imbracati in costume medievale (cavaleri, vanatori, printese, vrajitoare etc.). Am vazut corturi medievale, giuvaergii (aurari), tabacari si fierari la lucru, comedianti, scamatori, artisti pe sârma, copii plimbati pe magarus sau invatati sa traga cu arcul sau invitati sa coaca paini la niste cuptoare imense, era o atmosfera deosebita. Mi-as fi dorit sa vad un turnir din ala cu sulite, ca-n filme, dar nu-l aveau in program. Din pacate nu am putut sta decat o ora si jumatate, din cauza ca ajunsesem tarziu (ne ratacisem putin pe drum) si nu luasem mancarea lui David la noi (greseala pe care nu am s-o mai fac in viitor), asa ca trebuia sa ne intoarcem acasa la ora 14... Ce-i drept, a fost foarte aglomerat, insa mie mi-a placut. Cand se va face Daviducul mai mare, il mai ducem acolo, sa invete sa se dueleze ;-)

Gabitza, multam mult de comentariul cu sfaturi (imi puteai raspunde si pe DC ;-)) - va citesc zilnic!). Am sa ma interesez de cerealele de care vorbeai, dar tare ma tem ca sunt din alea cu gluten. Tu de care folosesti?
fecian, insanatosire grabnica pentru pufarina bolnavioara! Ai sa vezi ca nu e sfarsitul lumii si astfel Bitzu capata imunitate pe viata in mod natural. Eu oricand prefer pentru David imbolnavirea de o boala a copilariei in locul vaccinarii.
Multi pupici si bafta cu carul la examene pentru dulceata de Alysh!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu