luni, 7 iunie 2010

Un nou inceput

M-am logonat de pe netbook si scriu un ultim mesaj din casa asta unde am locuit peste 10 ani. Casa e aproape goala, Bogdan a plecat deja cu baietii cu camionul incarcat, Mutti l-a luat pe David la plimbare pe afara in speranta ca va adormi in buggy (caci patul nostru se afla desfacut in bucatele deocamdata, urmeaza sa fie montat in urmatoarele 2-3 ore), iar eu am ramas sa mai fac curat, sa mai impachetez diverse chestiute ramase pe ici-colo si sa fac un mic bilant de final.

Se incheie un nou capitol al vietii mele care a avut si rele si bune. Aici ma mutasem cu Manfred fiindca planificasem sa avem un bebe, si uite ca aici am avut un bebe ;-)) numai ca destinul a vrut ca taticul acestui copil sa fie altul!! Si ce bine ca a fost asa!!

Ma bucur pentru noul inceput in casa noua, cu karma noua (pentru cunoscatorii de feng-shui, nu spun decat ca pana acum am stat in casa cu numarul 4 - echivalentul mortii la asiatici, care se feresc ca dracul de tamaie de acest numar la case!!). O sa mai fie cateva saptamani de stres pana cand terminam de despachetat si de aranjat si pana cand scapam de vechiul apartament: Bogdan mai trebuie sa demonteze vechea bucatarie si s-o duca la Sperrmüll - nu stiu cum se traduce in romana, apoi trebuie sa mai facem o runda de curatenie ca sa putem aranja cu domnul proprietar protocolul de predare a apartamentului - si pentru asta ne va trebui cel putin un martor extern, Bogdan vrea sa vorbeasca el cu cineva de la Asociatia Chiriasilor, ca sa nu avem vreo surpriza placuta din partea lui dl. Sticla.

In ultimele 3-4 zile si David a simtit acut tot stresul si toata nelinistea (cand era aici, ca l-am trimis mult timp pe afara cu Mutti sau cu Zina, fata de 17 ani care vine de 2 ori pe saptamana sa mai iasa cu el pe afara). Cand ne vedea in stres mare de tot (mai ales pe Bogdan), incepea sa cante sau sa tipe in gura mare "Dodi, Dodi!!" (habar n-am ce inseamna) si facea tot felul de nebunii ca sa ne atraga atentia asupra lui: ori mazgalea iar peretii, ori varsa apa in pat si pe el de se facea leoarca, ori arunca diverse obiecte de pereti... in fine, cred ca avea si el nevoie sa se "abreagieren" - cum zice neamtul (avea nevoie de o supapa de eliberare a unui stres pe care el spre deosebire de noi nu-l pricepea deloc!).

Maine imi vine ajutorul (femeia la curatenie) pentru a incepe sa despachetam si sa facem curatenie dupa ce despachetam chestiile esentiale. Ha, avem bucatarie noua (prima mea bucatarie comandata!!) si e tare frumusica. E de la IKEA si nu a fost extraordinar de scumpa, dar e alba si e noua si frumoasa si e a noastra! Ah, Doamne, abia astept sa nu mai trebuiasca sa dau ochii cu nemernicul asta de dl. Sticla, sa-l aud zilnic fluierand pe scari (fluiera-l moartea odata la apel)! De Mutti mi se rupe inima, ca va ramane absolut singura in iadul asta... A promis ca vine in vizita la noi cel putin o data pe saptamana, SPER mai ales pentru David ca o va face, fiindca el e tare atasat de ea. Cum se scoala dimineata si il imbrac, il si auzi "Mumu, tai-tai??", ca vrea la plimbare cu "Mumu"... Am gasit in noua localitate (care este ceva mai "orasel" decat cartierul asta din Hanau unde am stat pana acum si are mai putina verdeata in zona noastra, din pacate) o grupa de joaca, la 15 minute de mers pe jos si m-am inscris cu David, sper sa ne primeasca. Mai am de gasit un parc sau un loc de joaca sau o zona de verdeata prin apropiere, unde sa merg zilnic cu el...

Iar de la 1 august gata - secretara de seara scrie pe mine: martea, joia si vinerea intre orele 17 si 22:30 ma duc iar la datorie ;-((

Pe 11 iunie vom avea internet si in noul apartament (sper sa nu ne faca Telekom-ul vreo figura), asa ca voi reveni cu alte noutati. Dupa ce ne aranjam putin si ne mai tragem sufletul, prima prioritate va fi concediul. Vrem sa plecam de pe 3 sau de pe 10 iulie, dar inca nu ne-am hotarat unde. Sa vedem ce mai gasim, la spartul targului!!

V-am lasat, pupici multi de tot la toti cei dragi mie (se stiu ei/ele) si ... jos cu psihopatii din intreaga lume!

8 comentarii:

  1. mä bucur tare mult pentru tine,pt voi.sa fiti sanatosi si fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa bafta la casa voastra! Sper ca o data cu aceasta casa sa aveti un nou inceput. De data asta doar voi trei, fara demonii trecutului.

    Sper pentru tine sa ai mai multa liniste in suflet!

    Bafta la mutat si la acomodat in casa voastra:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Va urez numai bine in noua casa si viata;)
    cu mult, mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa fie intr-un ceas bun!

    Toate urarile de casa noua ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Si daca tot deschideti un nou capitol in viata voastra, sa fie unul plin de fericire si impliniri!

    Cu drag,
    Saruni

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa fie intr-un ceas bun si sa aveti o viata frumoasa in casa voastra cea noua!
    Cu drag

    RăspundețiȘtergere
  7. Brava!
    Sper ca ati aranjat cuibul:-) Sa va mearga bine!

    si eu vreau musai un cuib dar cu gradina ca sa cresc rosii mici:-) deh, obsesii de scufita:-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari si numai bucurii si impliniri sa aveti in noul vostru cuib!

    RăspundețiȘtergere