miercuri, 8 mai 2013

Studii oficiale despre legatura dintre vaccinuri si autism, tulburarile neurologice grave, bolile autoimune etc.

A trecut si saptamana europeana a vaccinarii, s-a mai linistit isteria, asteptam cu nerabdare ca toate posturile TV care au dezinformat si manipulat sa fie sanctionate si amendate (sa speram ca CNA-ul se va misca destul de repede cu sesizarile primite ;-)), iar intre timp sa ne informam mai departe.

De curand am descoperit blogul unei mamici cu copil autist, care si-a facut si ea temeinic temele si a gasit astfel vreo 15 studii oficiale foarte interesante despre legatura dintre vaccinuri si autism sau alte boli autoimune.

Dealtfel, daca intr-adevar aveti nevoie de asa ceva pentru a considera ca ati luat decizia corecta si daca nu aveti incredere decat in surse oficiale, certificate, guvernamentale, atunci cautati pe PubMed si dupa alte cuvinte-cheie, veti gasi mult mai multe astfel de studii.

Vi le traduc pe cele mai relevante si ca intotdeauna, va invit sa treceti tot ceea ce cititi prin filtrul propriului vostru discernamant si sa nu va temeti sa ganditi cu propriul cap, mai ales ca stiti vorba aia, capul face, capul trage, tot pe voi ca parinti cade raspunderea ;-)

1) Studii virale / despre (auto)imunitate


Autoimunitatea in sistemul nervos central (SNC), in special pentru proteina de baza a mielinei ​​(MBP), poate juca un rol cauzal in autism, o tulburare in dezvoltarea neurologica. Intrucat multi copii cu autism sunt purtatori de anticorpi de pojar in numar foarte mare, am efectuat un studiu serologic pentru anticorpii de rujeola-oreion-rubeola (ROR) si autoanticorpii din proteina de baza a mielinei (MBP).

[...] Astfel, anticorpul MMR in serurile autiste a detectat proteina ​​HA de pojar, care este intalnita doar in componenta de pojar a vaccinului (subl. mea.). Mai mult, peste 90% din serurile autiste cu anticorpi MMR au fost de asemenea pozitive pentru autoanticorpii din proteina de baza a mielinei (MBP), ceea ce sugereaza o asociere puternica intre MMR si autoimunitatea sistemului nervos central in autism. In urma acestor dovezi, noi sugeram ca raspunsul inadecvat al anticorpilor la MMR, in special la componenta de pojar a acestora, ar putea fi legat de patogeneza autismului.


Acest studiu este primul care raporteaza o asociere intre serologia virala si autoanticorpii creierului in autism, studiul sustine ipoteza ca un raspuns autoimun indus de virus ar putea juca un rol cauzal in autism.


Vaccinurile conjugate schimba fundamental modul in care functioneaza sistemul imunitar al sugarilor si copiilor mici, deviind reactia imuna la antigenele glucide vizate de la o stare de hipo-reactie la un raspuns puternic mediat de celulele B2B (limfocitele B).Aceasta perioadă de hipo-reactie la antigenele glucide coincide cu procesul intens de mielinizare la sugari si copii mici [mielinizare = acoperirea terminatiilor cu teaca de mielina in timpul dezvoltarii nervilor, proces care se incheie abia la 2 ani, deci dupa ce se injecteaza toate vaccinurile in organismul copiilor - n.m.], iar vaccinurile conjugate s-ar putea sa fi perturbat fortele evolutive care au favorizat dezvoltarea timpurie a creierului (subl. mea).


Sansele de a avea o istorie de astm bronsic au fost de doua ori mai mari in randul subiectilor vaccinati decat la subiectii nevaccinati. Sansele de a fi avut orice simptom respirator legat de alergie in ultimele 12 luni a fost de 63% mai mare printre subiectii vaccinati decat la subiectii nevaccinati (subl. mea). Asocierile dintre vaccinare si alergii si simptome ulterioare au atins nivelul maxim in randul copiilor intre 5 si 10 ani [parinti care ati vaccinat, observati cu atentie si reactiile alergice intarziate la vaccinuri, stiti bine ca nu se reduce totul la un pic de febra si roseata la locul injectiei!! - n.m.].


Se analizeaza 107 de cazuri de complicatii neurologice in urma inocularii vaccinului contra tusei convulsive, raportate in literatura de specialitate. Debutul precoce asimptomelor neurologice a fost caracteristic, modificarile starilor de constiinta si convulsiile fiind caracteristicile cele mai izbitoare. Se examineaza chestiunea etiologiei si se discuta contraindicatiile .... la fel ca si pericolul grav al continuarii inocularilor atunci cand inocularea precedenta a produs orice ipoteza a unei asemenea reactii neurologice (subl. mea).

Constatarile sugereaza faptul ca nou-nascutii americani de sex masculin vaccinati cu vaccinul hepatitic B inainte de 1999 (cf. fisei de vaccinarie) au avut un risc de trei ori mai mare pentru diagnosticul de autism raportat de parinti comparativ cu baieteii nevaccinati in aceeasi perioada de timp.

2) Studii despre Thimerosal (mercur)

Este necesara interpretarea studiilor neurotoxice pentru a ajuta la gestionarea incertitudinii referitoare la mamele gravide, nou-nascutii si copiii mici care trebuie sa primeasca doze repetate de vaccinuri continand thimerosal.
Informatiile extrase din studii indica faptul ca: (a) activitatea dozelor mici de thimerosal impotriva celulelor izolate din creierul uman si animal a fost prezenta in toate studiile si este in concordanta cu neurotoxicitatea cauzata de mercur; (b) efectul neurotoxic al etilului de mercur nu a fost studiat cu adjuvantul concomitent aluminiu in vaccinurile pe baza de Thimerosal; (c) studiile pe animale au aratat ca expunerea la mercurul din Thimerosal poate duce la acumularea de mercur anorganic in creier (subl. mea), si ca (d) dozele relevante din vaccinurile pe baza de Thimerosal au potentialul de a afecta dezvoltarea neurologica la om (subl. mea).


Prezentul studiu ofera dovezi epidemiologice suplimentare in sprijinul dovezilor epidemiologice, clinice si experimentale anterioare cum ca administrarea vaccinurilor care contin thimerosal in Statele Unite a rezultat intr-un numar semnificativ de copii care au dezvoltat tulburari neurologice de dezvoltare (subl. mea).



3) Studii despre aluminiu si vaccinuri

Rezultatele noastre arata ca: (i) copiii din tarile cu cea mai mare prevalenta in tulburarile din spectrul autist par sa aiba cea mai mare expunere la aluminiul din vaccinuri; (ii) expunerea marita la adjuvantii din aluminiu este corelata semnificativ cu cresterea in prevalenta tulburarilor din spectrul autist in SUA, asa cum a fost observata de-a lungul ultimelor doua decenii; si (iii) exista o corelatie semnificativa intre cantitatile de aluminiu administrate copiilor prescolari si prevalenta actuala a tulburarilor din spectrul autist in sapte tari vestice, in special la varsta de 3-4 luni (subl. mele).

Aplicarea criteriilor Hill la aceste date indica faptul ca corelatia dintre aluminiu in vaccinuri si tulburarile de spectru autist poate fi cauzala (subl. mea). Deoarece copiii reprezinta o fractiune din populatie cea mai expusa riscului de complicatii in urma expunerii la aluminiu, o evaluare mai riguroasa a sigurantei adjuvantului de aluminiu pare a fi justificata. [asta ar trebui s-o citeasca si "duamna" doctor pediatru Tincu, care la stirile ProTV a expediat cu o ignoranta de-a dreptul perversa riscurile injectarii de aluminiu in organismele bebelusilor nou-nascuti, afirmand ca "este sub nivelul toxic" - n.m.]


Cercetarea experimentala arata in mod clar ca adjuvantii din aluminiu au potentialul de a induce tulburari imunologice grave la om (subl. mea). In special aluminiul sub forma de adjuvant implica un risc pentru autoimunitate, inflamari ulterioare ale creierului si complicatii neurologice asociate cu aceste inflamari, si poate avea astfel profunde consecinte negative pe multiple planuri asupra sanatatii (subl. mea).

5 comentarii:

  1. Felicitari pentru postare...sunt mama unei fetite de sase luni care a fost vaccinata doar in maternitate (BCG si Hep B). La doua luni am mers la medicul de familie (care are si competente in homeopatie) pentru solicitarea vaccinului DTP. Doctorita mi-a spus ca unul dintre pacientii ei a facut autism in urma unui vaccin, motiv pentru care mi-a sugerat sa ma mai gandesc in privinta vaccinarii. Am plecat acasa fara sa facem vaccinul, dar cu o oarecare indoiala ca nu l-am facut. In masina spre casa mi-am sunat cateva cunostinte si ele mamici sa le intreb daca si-au vaccinat copii...raspunsul fost categoric DAAAAA, motivat de faptul ca este "obligatoriu" si ca toate gradinitele si scolile solicita acest lucru. In urma conversatiilor incepusem sa regret ca nu am facut vaccinul si chiar doream sa ma intorc la cabinet, dar am hotarat sa aman pe o alta zi pentru ca fetitei ii era foame si devenise agitata. Acasa am inceput sa caut pe internet diverse articole, am citit cartea d-nei dr. Christa Todea-Gross si AM RENUNTAT LA VACCINARE. Mentionez ca eu ma confrunt cu o dermatita alergica la diferenta de temperatura inca din scoala generala...abia la citirea cartii mai sus mentionate am facut legatura intre momentul aparitiei acestei alergii si un vaccin facut la scoala. Parerea mea este ca parintii care se confrunta cu diverse alergii sa fie foarte atenti la administrarea de vaccinuri la copii lor deoarece la predspozitia genetica se adauga si toxicitatea vaccinului. Mentionez ca regret vaccinarea din maternitate...dar atunci nici prin gand nu mi-a trecut ca nu ar fi un lucru benefic. Sper sa fie aduse la cunostinta parintilor mai bine efectele adverse ale vaccinarii ca ei sa ia o decizie in cunostinta de cauza. Mentionez ca in maternitate nu s-a specificat nimic referitor la acest aspect cand mi-au dat sa semnez ca sunt deacord cu vaccinarea. Inca o data felicitari pentru subiect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari pentru decizia de a nu mai vaccina! Sa-i dea D-zeu sanatate doctoritei care ti-a deschis ochii, ce bine ar fi sa existe mai multe ca ea. Daca este medic de familie in Bucuresti, te rog mai scrie un comentariu (nu-l voi publica!) si lasa-mi numele ei, stiu o mamica din Bucuresti care cauta un medic de familie exact pe acest criteriu: sa nu sara cu seringa la fiecare vizita. Multumesc mult! Multa sanatate si fetitei tale si tie!

      Ștergere
  2. Sunt din provincie, dar peste doua luni ne mutam in Bucuresti cu serviciul sotului...asa ca voi fi si eu in cautarea unui medic de familie de preferinta cu competente in homeopatie. Iti urez mult succes in demersul tau de a le "deschide ochii" parintilor cu privire la vaccinarea copiilor. Sper ca acest blog sa fie citit de cat mai multe tinere mamici, care sunt mai receptive la schimbarea mentalitatii cu privire la medicina alopata. O saptamana frumoasa iti urez! (Raluca)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    Am o fetita de aproape 6 luni si in fiecare luna am fost la alt medic pt. ca fiecare ma intreba de vaccinare si din momentul cand spuneam ca nu doresc disparea acea comunicare lipsita de tensiune. Asadar urmeaza vizita de 6 luni si inca nu avem la ce medic sa mergem. Mi-ar placea tare mult daca imi puteti recomanda pe cineva.
    De altfel nici vigantol sau calciu nu i-am dat si nu ii dau dar mi-e frica putin cu rahitismul. Ochiul meu de neprofesionist imi spune ca piciorusele si antebratele sunt putin mai curbate decat ar trebui dar ca totusi e ok si ma agit eu prea mult. Sper sa gasesc de asemenea un medic pediatru ortoped bun pt linistea mea. Desi e super activa fetita mea si ma oboseste peste dar si poate, consider ca se dezvolta mult mai bine decat un copil indopat cu lp si superultravaccinat. Astept o recomandare daca puteti. Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Locuiti in Bucuresti? Am inteles ca exista cateva pediatre-homeopate care nu sar imediat cu seringa cu vaccinul si care respecta dorintele parintilor de a nu vaccina.
      Va rog lasati-mi o adresa de e-mail (n-o voi publica) si va trimit cu placere cateva recomandari.
      Numai bine si felicitari pt. decizia de a nu va vaccina fetita!!

      Ștergere