duminică, 25 ianuarie 2015

Copiii din Africa - masacrati cu vaccinuri

Ieri am primit de la o mamica un text de pe Facebook, o interventie pe un grup a unei "duamne" extrem de agresive in promovarea vaccinurilor, care scria asa:
"Cine este impotriva vaccinarii ar trebui sa viziteze tari din Africa unde nu sunt fonduri pentru a vaccina populatia si sa vada cum mor copii nou nascuti de boli ce in Europa nu mai exista tocmai din cauza campaniei de vaccinare."
Coincidenta (??), tot ieri, cu putin inainte sa citesc acest mesaj propagandistic, ma gandeam la tragedia cumplita care se intampla cu copiii din Africa (genocid prin vaccinare) si despre care avem acum ocazia sa auzim marturii directe, cu dovezi de la fata locului!!


Veronika Cejpkova, fondatoarea Caminului Intermediar de Copii "Whisper" din Uganda, scrie pe pagina ei de Facebook:
   "Sunt atat de furioasa! Sunt in Uganda acum, ma ocup de un camin intermediar de copii, unde ii ajutam pe mai multi copii malnutriti si neglijati care abia au scapat de la moarte.
   Marti, pe 6 ianuarie 2015, au venit in vizita asistentele medicale guvernamentale, la o ora cand in camin nu erau decat copiii si ingrijitorii lor, asistentele au vaccinat la gramada TOTI COPIII, fara a se interesa de starea de sanatate a vreunui copil.
   Nu le-a interesat ca doi din copii primeau tratament impotriva malariei, ca avem acolo copii malnutriti al caror sistem imunitar este la pamant, nici macar nu le-a pasat ca avem acolo copii cu probleme neurologice, care abia merg sau vorbesc cu greu.
   In ziua urmatoare, miercuri, cea mai mare parte a copiilor vomitau si se simteau foarte rau. Acele asistente nu s-au obosit nici un minut sa se uite la istoria medicala si fisele medicale pe care le avem ordonate cum trebuie pentru fiecare copilas. CUM e posibil sa faca asa ceva? Sa vina la un camin oficial, unde copiii sunt deja pe diverse tratamente, si sa vaccineze copiii la gramada cu tot ce vor ele, fara niciun fel de control si fara permisiune?
   Am avut foarte multe probleme de sanatate cu bebelusul Suubi, cu Juliana, Diana, Dan, Rukia, copilasi care au fost foarte bolnavi, care inca nu si-au revenit dupa neglijarile si subnutritia la care fusesera supusi in trecut. Iar acum organismele lor slabite au mai fost atacate si cu vaccinuri!
   Noi muncim din greu pentru a ajuta la recuperarea acestor copii. Oare pe asistente le-a interesat ca toti copiii sanatosi fusesera deja vaccinati in urma cu un an? Nu, evident ca nu le-a pasat, caci Uganda primeste sute de mii de dolari pentru vaccinuri, iar asistentele nu au altceva de vacut decat sa se duca la fiecare copil din sat si sa-l vaccineze, fara a se gandi la consecinte!
   Nu le pasa de copii? Nu le pasa de urmari? Vin si injecteaza toti copii din sat si pariez ca nimeni nu stie exact cu ce ii injecteaza!
   In Uganda, nimeni nu primeste nimic gratuit, cu exceptia vaccinurilor!! Este ingrozitor ca vaccinatorii nu respecta niciun fel de proceduri si reguli pentru procesul vaccinarii. Sunt oripilata de ceea ce s-a intamplat, copilasii care abia reusisera sa mai ia putin in greutate acum vomita si nu mai vor sa manance de cand au fost vaccinati.
   Trupusoarele lor micute au trecut deja prin atat de multe traume. Sper ca macar Rukia, care are 3 ani si pana saptamana trecuta nu se putea tine pe picioare, nu va sfarsi acum stand din nou doar jos pe podea.
   Eu personal am un bebe de 7 luni, nu am vaccinat-o si traim in Uganda de cand are 2 luni. Nu traim permanent acolo langa camin, de aceea eu si fetita mea nu eram acolo cand s-a intamplat nenorocirea. Nu cred ca ar insista cineva s-o vaccineze si pe fiica mea, fiindca se presupune ca am luat masurile necesare acasa, in Marea Britanie, de unde ne-am mutat in Uganda pentru a ajuta in acest camin. Simt ca aceasta e chemarea mea. Am muncit din greu ca sa fondez aceasta organizatie pentru a avea grija de copilasii care au nevoie mare de ajutorul nostru.
   Le vad mai mereu pe aceste asistente angajate de guvern, cum trec pe la toate casele si injecteaza pe toata lumea cu antipolio si cred ca si cu antitetanos, cel putin asa li se spune oamenilor. Nimeni nu a intrebat vreodata despre istoria medicala a copiilor si parintii lor de multe ori nici nu sunt de fata cand se fac vaccinurile. Asistentele scriu pe usa casei respective data vaccinarii.
   Acum incercam sa aflam cine este responsabil pentru aceasta actiune in caminul nostru. Este inacceptabil sa vina sa vaccineze intr-un camin oficial de recuperare a copiilor vatamati si sa nu lase niciun fel de documente in urma. Nimic. Doar au injectat tot ce au prins!
   Ingrijitorii adulti care erau acolo la acel moment au fost convinsi sa se vaccineze si ei. Nu cred ca i-ar fi fortat, dar nu putem fi siguri. Oamenii aici accepta pur si simplu, nu indraznesc sa refuze vaccinurile. Eu le-as refuza.
   Uganda este o tara foarte conservatoare. Oamenii cred ca vaccinurile salveaza vieti. Mai toti cred ca vaccinurile ii ajuta, ca doar vin de la oamenii albi, nu-i asa? Nu sunt informati, nu isi dau un acord informat. Cineva povestea ca e posibil ca cei care administreaza vaccinurile sa fie pusi sub presiune de guvern si sa aiba un target, un scop concret de a vaccina toata populatia, de aceea ii vaccineaza pe toti pe unde ii prind.
   Eu nu vreau sa ma implic prea tare in asta, este un program guvernamental masiv si toata lumea crede ca e bun. Nu te poti opune guvernului, altfel esti terminat aici.
   Proiectul nostru, un ONG, se cheama Whisper. Aici in Uganda, am participat la crearea acestui loc unde copiii cei mai nevoiasi sa primeasca ajutor cu educatie si tratamente pentru problemele lor. Cand am aflat ca asistentele platite de guvern au intrat in cladire si au vaccinat pe toata lumea, mi-am dat seama ca in mod sigur mai facusera asta si inainte, cand eu nu fusesem de fata.
   Nu realizasem insa niciodata ca pe ele nu le interesa absolut deloc istoria medicala a copiilor. Si asta ma infurie, fiindca toate eforturile noastre de a-i vindeca si recupera pe acesti copilasi pot fi distruse intr-o clipita, din cauza acestor vaccinuri. Eu sunt martora la reactiile acestor copii si ma tem ca eforturile noastre de a-i recupera vor fi zadarnicite.
   Abia in ultimele 12 luni am inceput sa ma informez in ce priveste vaccinarea. Imi vine rau cand citesc ca unele vaccinuri cauzeaza intentionat infertilitate si paralizii. E socant si dezgustator ce se intampla. Noi ii iubim pe acesti copilasi si vrem sa-si revina si sa traiasca o viata frumoasa si implinita.
   Modul cum sunt tratati copiii africani nu este corect. Vreau sa-mi exprim furia fata de modul cum aceste chimicale au fost administrate copilasilor din caminul nostru, pe care noi incercam sa-i ajutam si sa-i vindecam."

Continuarea, pe 10 ianuarie 2015: 

"Doamne Dumnezeule, ieri i-am intrebat pe farmacist si pe asistenta despre acest tip de procedura si mi-au spus ca este complet gresita, ca asistentele ar fi trebuit sa se uite la fisele medicale. In realitate, ele au injectat pe toata lumea, inclusiv adultii. Nu au lasat niciun fel de fise completate, niciun fel de adeverinte, NIMIC!!!! Acum incercam sa gasim persoana responsabila. Sunt atat de furioasa!
Bebelusa Juliana vomita in continuare, de 4 zile! Refuza sa manance si deja era intr-o stare nu prea buna, se imbolnavise la 5 luni si nici pana acum, la 15 luni, nu vorbeste, nu se misca, abia in weekend reusisem sa-i dau ceva mancare solida sub forma de terci si incepuse sa manance, iar acum nu mai vrea nici lapte praf, nici terci, nimic! Sunt devastata cand ma gandesc la asta!"



Continuarea pe 15 ianuarie 2015: 

"Masacrul anului!! Deci dupa ce toti copilasii bolnavi din caminul nostru au fost vaccinati, am inceput sa ma interesez de procedurile de vaccinare aici in Uganda. Mi s-a spus ca in urma cu niste ani nu exista asa ceva, sa fie vaccinat vreun copil fara acordul parintilor si fara examinarea fiselor medicale. Astazi in schimb asistentele guvernamentale se duc la toate scolile si ii vaccineaza pe toti, fara a solicita macar fisele medicale ale elevilor si studentilor!!!
Ieri m-am dus la farmacia veterinara si le-am povestit ca unul din puii nostri de gaina s-a imbolnavit si i-am intrebat cum e cu vaccinarea si mi-au spus ca trebuie sa fie vaccinati. Doamna farmacista a refuzat insa sa-mi vanda vaccinurile pentru puii de gaina pana cand nu sunt sanatosi toti puii si mi-a cerut sa ma ocup mai intai de insanatosirea puilor de gaina. Deci UNDE traim? O viata umana valoreaza mai putin decat viata unui pui de gaina? DA, asa e, fiindca aici daca pierzi un pui de gaina pierzi bani, pe cand daca pierzi viata unui copil, este de fapt o usurare!!! Deci nu ne pasa sa asteptam cu vaccinurile pana cand copiii se insanatosesc! BOLNAVI!!!" 

Va rugam, rugati-va pentru Juliana - s-a simtit tot mai rau dupa
vaccinarea in masa abuziva din caminul nostru!


Apogeul abia urmeaza!!!

Pe 18 ianuarie 2015:

"AU VENIT AZI si au vaccinat copiii cu vaccinul antipolio din nou! Ea a amenintat ca daca refuz, vor inchide caminul! Nu a contat ca le-am spus ca acesti copii au mai fost vaccinati acum doua saptamani, nu a vrut sa ma creada si a spus ca chiar daca ar fi fost vaccinati ieri, tot ar trebui sa-i vaccineze azi din nou, fiindca este program guvernamental, e OBLIGATORIU!! Sunt devastata!"



"Ea era sefa pe cartierul nostru. Au venit mai intai dimineata sa-i vaccineze pe copii si noi am refuzat. Apoi ne-au raportat la sefa de cartier, care deja ne raportase la cei din Ministerul Sanatatii. Apoi a venit ea in persoana sa investigheze. Eu nu eram acolo, dar am vorbit cu ea la telefon, ea a spus ca nu stie cine a venit sa vaccineze copiii acum doua saptamani si ca poate nici nu e adevarat, caci nu avem dovezi (aici avea dreptate). Vorbea foarte amenintator, asa cum fac toti care vin din partea guvernului. Asa ca a repetat de multe ori ca vaccinul antipolio nu are efecte adverse si ca ei vor vaccina toti copiii, chiar si cand sunt bolnavi! A spus chiar "da, am vazut ca aveti si un copil paralizat acolo, dar totul e ok, asta e un program guvernamental si toti copiii sub varsta de 5 ani trebuie vaccinati cu vaccinul antipolio oral!"





Cu alte cuvinte, NIMENI nu stia cine ii vaccinase pe copii pe 6 ianuarie, dar au fost agresati sa fie revaccinati pe 18 ianuarie, chiar si cei bolnavi si malnutriti care abia atarnau de un fir de viata.

Veronika a reusit sa se impuna partial pe 19 ianuarie, cand asistentele guvernamentale au revenit ca sa revaccineze copiii si a reusit astfel sa-i scape macar pe cei cu simptome grave de la a fi vaccinati inca o data in decurs de doua saptamani! 



Din pacate Veronika nu i-a putut salva pe toti copilasii, toti cei sub 5 ani au fost vaccinati, cu exceptia celor care erau deja intr-o stare extrem de grava dupa primul vaccin administrat pe 6 ianuarie!




Multumim, Veronika Cejpkova, pentru TOT ce faci ca sa-i ajuti pe acesti copilasi!! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si putere de munca pentru a merge mai departe cu acest proiect nobil! 




* * * * *

Ei, acum sa mai auzim pe cineva propovaduind minciuni sfruntate despre cum "mor copiii africani din cauza lipsei vaccinurilor"!! Duamna ignoranta-sefa care promova atat de agresiv vaccinarea pe motiv ca vezi Doamne, noi europenii spre deosebire de africani am fi privilegiati sa beneficiem de "miracolul" vaccinarii si al "sanatatii" infipte cu seringa, ar trebui sa ia acum primul avion spre Uganda si sa mearga sa hraneasca si sa ingrijeasca bebelusii vatamati de programele guvernamentale de vaccinare si revaccinare! Acolo nu sunt bani de mancare si de apa curata, dar bine ca se investesc milioane in vaccinuri!

Iar pe voi, dragii mei cititori care ganditi cu propriul creier si care mai aveti un suflet viu, daca vreodata ati simtit nevoia sa ma recompensati pentru toata munca de informare pe care o fac, va rog din inima sa dati o fuga pe site-ul caminului de orfani Whisper si sa faceti si voi o mica donatie pentru a ajuta acesti copilasi nevinovati! Fie ca acest bine sa vi se intoarca inzecit!

11 comentarii:

  1. Doamne, m-am umflat de plans, Feli draga! Cand se vor opri cu acest genocid?????

    RăspundețiȘtergere
  2. Saracii copii. Sunt devastata...

    RăspundețiȘtergere
  3. Socant, dar ma asteptam la asa ceva. Se stie foarte clar de programele globale de reducere a populatiei prin vaccinuri, am gasit ceva despre asta aici: https://rostrays.wordpress.com/2011/08/04/uciderea-romanilor-parte-din-strategia-mondiala-de-reducere-a-numarului-de-locuitori-ai-planetei/ . Ia te uita de ce ne bat la cap cu exorcismele astea moderne cand sunt dovezi lare ca nu exista germeni patogeni.

    Sunt ingrozit. Eu personal daca ma mai calca pe nervi in vreo discutie cineva cum ca vaccinarea salveaza vietile copiilor din Africa il strang de gat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma gandeam si eu. De-aia am postat cate ceva despre REALITATEA din Africa.

      Ștergere
    2. Ma doare sufletul!! Cum va arata oare lumea peste cateva decenii, cand poate acesti criminali care tin in mana soarta atator oameni isi vor fi atins scopurile ingrozitoare? Si ma intreb daca are sens sa imi doresc sa fiu printre supravietuitorii acestor masacre. Lumea e din ce in ce mai oribila. Dumnezeu sa-i ajute pe copilasii din Africa! Si sa-i lumineze pe cei multi, sa nu mai creada in lupi imbracati in oi...
      Andreea

      Ștergere
  4. Buna! Acum am gasit, intamplator, blogul tau si initial m-am amuzat de coincidenta de nume cu al meu... Apoi am citit ce ai scris si parca incep sa te cunosc, impartasim aceeasi viziune. Chiar ieri am postat ceva cu privire la planurile ascunse ale masonilor in ce priveste copiii nostri.. Imi place curajul tau! Tocmai ti-ai facut un nou follower! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Resursele sunt limitate, populatia globului e in crestere. Consumam ca si cand am fi ultima generatie de pe planeta. Nu m-ar mira ca toate ,,virusurile'' mortale sa fie create de om cu scopul precis de a reduce numărul de ,,consumatori''. Banuiesc ca si vaccinurile astea au acelasi scop.

    RăspundețiȘtergere
  6. In secolul nostru razboaiele se declanseaza ,,in umbra'' drepturilor omului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cei care se joaca de-a Dumnezeu vor plati intr-o buna zi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Incredibil? Nu, este absolut real, si nu numai in Uganda! Un articol memorabil, Feli draga, tu si Veronika sunteti amandoua niste ingeri veniti sa salveze copilasii din lumea asta! Sa nu renunti niciodata la binele pe care il faci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne Dumnezeule!! Cum e posibil asa ceva? Chiar genocid este acolo! Am plans si eu azi citind acest articol si vazand imaginile cu acei sarmani copilasi. Oare o exista un dram de dreptate si de noroc si pentru ei?

    RăspundețiȘtergere